RadioPitsiriki.gr

10 tips για να ενισχύσουμε τη θετικοτητά μας...

ELENH BOYLAMATSI

Ελένη Μπουλαμάτση

Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας & Σταδιοδρομίας – Συνθετική Θεραπεύτρια

1) Κλείσε την τηλεόραση, η επαναλαμβανόμενη θέαση σε αρνητικά γεγονότα σε εθίζει στην αρνητικότητα, το άγχος και συνεπώς στον φόβο.

2) Εστίασε στο τί είναι στο χέρι σου να αλλάξεις και τί όχι. Αν κάτι δεν είναι στο χέρι σου, όσο και να το σκέφτεσαι…δεν αλλάζει.

3) Εστίασε στο τί έχεις ΕΣΥ και όχι στο τί έχουν οι άλλοι!  Μην συγκρίνεις τον εαυτό σου με άλλους! Φαντάσου πως οι άνθρωποι είμαστε σαν τα λουλούδια, άλλοι τουλίπες, άλλοι τριαντάφυλλα, άλλοι μαργαρίτες. Ο καθένας με την ομορφιά τα προτερήματα και τα ελαττώματα του!

4) Μοιράσου τα συναισθήματα σου με ανθρώπους που σε καταλαβαίνουν! Και μόνο που μοιράζεσαι με έναν άλλον άνθρωπο κάποιο αρνητικό σου συναίσθημα, η ανασφάλεια σου μειώνετε κατά το ήμισυ και συνάμα τα αρνητικά σου συναισθήματα!

5) Κάνε μία καλή πράξη, μία εξυπηρέτηση, ένα αληθινό κομπλιμέντο, άφησε έναν πεζό να διασχίσει τον δρόμο. *Από έρευνες έχει αποδειχθεί, πως όταν προσφέρουμε τείνουμε να βιώνουμε θετικά συναισθήματα!

6) Μην κουτσομπολεύεις! Το μόνο που καταφέρνεις είναι να χάνεις την ενέργεια σου για θέματα και ανθρώπους που δεν σε αφορούν!

7) Σταμάτα την γκρίνια! Με το να μοιρολατρείς, δεν σου εξασφαλίζει κανείς πως δεν θα σου συμβούν άλλα κακά!

8) Κάθε βράδυ γράψε 3 πράγματα που νιώθεις ευγνωμοσύνη… Συνέχισε το για 21 ημέρες! Ο εγκέφαλος χρειάζεται 21 ημέρες για να υιοθετήσει μία καινούργια συνήθεια!

9) Να θυμίζεις κάθε ημέρα στον εαυτό σου… ¨Να είσαι ευτυχισμένος ΤΩΡΑ, χωρίς κανέναν λόγο αλλιώς ΔΕΝ Θα είσαι καμιά στιγμή¨!

10) Και μην ξεχνάς… Το παρόν είναι το μοναδικό που έχεις!

Ελένη Μπουλαμάτση

Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας & Σταδιοδρομίας – Συνθετική Θεραπεύτρια

698 266 0263